Tuesday, July 7, 2015

Hello 2015. you are the most crazy year in my life.

- 2015 cukup pengajaran utk saya.
- setelah berpenat sejak lama dulu utk belajar sesuatu yang susah dan mustahil akhir nya
saya berjaya tetapi dalam masa yang sama saya terlepas pandang utk sesuatu perkara yang
saya fikir 100 % milik saya.
- dunia berpusing  tetap ikut masa nya. tambah tolak paling banyak 1 saat saja.
tetapi yang kasi corak dunia adalah orangnya.
- jadi Sial lah kau wahai manusia. yang kasi tunggang terbalik perjalanan hidup saya. kau memang
manusia yang sial yg macam biawak hidup paling champion ambil peluang dalam hidup saya di dalam ruang yang kau  dapat di dalam tong sampah di merata rata tempat terutamanya di LABUAN ini.
- Tetapi, tiada apa yang bole diubah. bukan komputer yang boleh erase dan format. saya kerja macam
buruh kasar, besi, spanar tukul gergaji paku, cangkul pahat mesin canai welding dll.
- Sakit mata luka kecil dan tangan sentiasa kotor cukup biasa bagi saya tetapi mungkin tidak bagi kamu.
- saya kerja dengan besi. memang keras. tapi sifat besi, sangat rapuh bila suda di pilas. sialnya juga hati manusia. sangat rapuh macam keropok dan besi. nama saja keras..


2015 Fuck you!

to be continue. 

No comments:

Post a Comment