Thursday, July 23, 2015

Perdana v6 6a12 twin turbo. Sumpahan Gila!

- Sebuah proton perdana yg koma datang ke rumah utk proses rawatan otak yg kritikal
setelah harapan daripada pomen terdahulu angkat bendera putih. 7 orang semuanya
- dengan penuh yakin mulut saya cakap angka 8(saya pomen ke8) adalah bertuah dan dijamin kereta ini akan hidup. senang kau mulut main cakap saja.
- dengan penuh yakin setelah dicari  prblm nya ecu burn. dengan yakin juga sa racun owner
beli standalone terus.
- haltech sprint 500 yg dibeli 3000 ribu oleh owner telah menyebabkan ownernya membawa isterinya ke pejabat pos utk mengeluarkan ASB.
- bermula setiap cerita awalnya manis dan pelan2 mau pahit.
- utk memahami dunia sangat senang. setiap langkah kaki klu x tengok bole masuk parit.
- cth senang' saya buka kedai runcit. masa awal buka ramai la org beli. dek kerana sya untung dan terleka juga utk mengupdate barangan kadai runcit ku dan lama2 customer pun x dtg beli suda. kamu faham ka?
-we all link very close to each other. to get someting we like there must have sacrifice. dunia = duit.
banyak duit banyak la laju. kurang duit kurang la laju.
-bulan berlalu bulan bertukar. tak payah lah dicerita semua yang penting ending cerita perdana ini 'happy ending'.
- Trima ksih  mr. matt form Haltech australia forum- http://forums.haltech.com/viewtopic.php?f=27&t=11404
- tampa cikgu saya sesat dan saya pegang kata mulut ku, im a student for rest of my life.

-pesan ikhlas dari kwn saya dulu, hobi manusia ni pelik sanggup habis beribu ribu hanya pada sebatang joran pancing. atas dasar hobi. begitu juga main kereta. kalau lalai bukan setakat duit yang hilang, keluarga pun bole hancur.

happy boosting to perdana ADK5**5.

larry.339
labuan.

No comments:

Post a Comment